View RSS Feed

All Blog Entries

  1. Oh, I'm such a failure!

    I am such a failure. I am completely aware of that fact.

    [Dec 21 2012, 6:32 PM (here in my place)]

    Have you ever messed up and wanted to punch yourself for it?

    Well, I always wanted to do that in myself but it will look a little bit awkward if I punch myself, right? [LOL]

    But I really hate being me. I fail at almost everything!

    As a matter of fact I always see myself as the worst. Why? Because I cannot think of anything that I am good ...

    Updated 12-21-2012 at 03:46 AM by weirdboots

    Categories
    Uncategorized
  2. my school talent show

    soooooo my school taent show was wdnesday i was so nervous but me and my friends were awesome and i could even believe i wasn't as nervous as last year i mean im so proud of myself and i would like to say thank you to my friends who were cheering me on. School friends and Os friends and frinds from both
    Categories
    Uncategorized
  3. Dec 22, 2012...AND DEATH NOTE!

    HEY! Anyone else worried about 12/21/12? It's today! What I'm waiting for is 12:00 am, Dec. 22nd. Then I will feel safer. This world better not end, I'm halfway through Death Note, and I am engulfed in a sea of questions this show has provided me, and I will get my answers! Have you SEEN Death Note? I like to think ahead, and try to guess what Lights' next move will be, and how L will react to it. How about you guys? This is my first blog, so I'd like to get feedback from some fellow anime fans...AND ...
    Categories
    Uncategorized
  4. An Advance Merry Chrismast And A Happy New Year

    Ohh Hi Guys !


    I Just Want To Say Merry Christmas And A Happy New year To All Of OS Member !

    Enjoy Your Life,Make Everyone Happy,And Make Christmas Happiest Day Of Your life!

    Thx To All That GOD Give Me !


    Thanks To God !

    工 レo√乇 ㄚ◯∪ GOD.


    A MERRY CHRISMAS AND A HAPPY NEW YEAR TO ALL THX !



    ...
    Categories
    Uncategorized
  5. Happy Holidays










    Five Days To Go Before Christmas

    And I'm So Excited

    Updated 12-20-2012 at 04:53 AM by chizcudero09

    Categories
    Uncategorized
  6. .....





    Updated 12-19-2012 at 01:08 PM by chizcudero09

    Categories
    Uncategorized
  7. An advance Merry Christmas and a Happy New Year :)

    Hello everyone ! wishing you all of us to have merrier and a happier holidays . may we all be blessed for this coming another year . a new year and a new life eheh .

    MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR to all OS members
    Categories
    Uncategorized
  8. How to set Signature in OS Forum:

    Quote Originally Posted by Sin Of Love View Post
    Alright First u should know the rules of signature :

    Spoiler for Signature Rules
    ...
    Categories
    Uncategorized
  9. Being an otaku is a negative thing ?

    I got in to a fight a few days ago with someone who blamed all his problems on being an otaku which I thought was ridiculous,he said that his social interaction problems and lack of a social life was due to him being an otaku which really annoyed me because I have those problems myself and I know full well they are not down to being an otaku since I have been this way long before I ever knew what anime or otaku culture was.

    It annoys the hell out of me when people try and scape goat ...

    Updated 12-19-2012 at 10:47 AM by hikari izumi

    Categories
    Uncategorized
  10. EM The Only Otaku in Class??? O___O

    Yeah. Yeah. I recommend that you should read the title of the Blog first before you read the entire post. he he

    [DECEMBER 19, 2012 (well, in my place.. he he)]


    Have you ever experienced that horrible thing? I mean, being the ONLY outaku in your class...?

    it feels like you do not belong in that world or something, right?
    when you try to talk about the latest anime or new release chapter of your favorite manga, you found no one to talk to about it. ...

    Updated 12-19-2012 at 06:38 AM by weirdboots

    Categories
    Uncategorized
  11. PaperRoses' Triumphant Return

    Only now do I realize how camp my nickname is on this site. Meh, at least it's original.

    An update on my situation, in case anyone was wondering. Been gone for so long though, lol. Prolly noone here who knows me. Let me give you all a choice then.

    Are you interested enough to press this button?
    Spoiler for Button
    ...
    Categories
    Uncategorized
  12. So, What's up?

    I am not a new member of OS...
    as a matter of fact I've been here for more than a year already..

    ha ha ha! but the sad truth is that, this is the FIRST blog post I've ever created so far..

    I don't know what to blog, anyway. I don't have any great idea to share, awesome topic to talk about or cool things to tell you guys..

    anyhow, I am hoping that on the forth coming days, I will be able to post a new blog again here in OSB [OS blog] he he. ...
    Categories
    Uncategorized
  13. Osu~

    fall semester is FINALLY over -_-

    back to being lazy :3

    found out that Dragon Nest NA released a new server with it's own economy named Leviatha

    guess it's time to go back to playing DN >:]
    Categories
    Uncategorized
  14. Omg!! what should I do??!!?

    I... I stealed one of my half sisters chocolatemuffins!!!
    but I mean it looked sooo tasty and ... you know i couldn't resist
    I hope she won't kill me haha right?
    What should I doo????

    Maybe I'll just run away and hide or something and die there...
    But she haven't found out yet I think
    What if she cooks me alive?!?!
    Noooooooooo!!!

    ...
    Categories
    Uncategorized
  15. League OF Legends

    TO All players of LOL(League of legends) na pununta sa party event comment your IGn here im playing LOL now i add you to my friend list and lets play 5v5 :D thanks :D







    Categories
    Uncategorized
Page 49 of 169 FirstFirst ... 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 99 149 ... LastLast